Колено D=110х90* с двумя отводами 50 вверх/тыл ПП Watermark
310,00 ₽Колено D=110х90* с двумя отводами 50 вверх/тыл ПП Watermark
Крестовина D=110х50х50 45° однопл. ПП WaterMark
210,00 ₽Крестовина D=110х50х50 45° однопл. ПП WaterMark /15 шт/
Переход с чугуна 123 х110 (с манжетой) ПП WaterMark (7 шт)
210,00 ₽Переход с чугуна 123 х110 (с манжетой) ПП WaterMark /7 шт
Переход 110 х 108 черный с кольцом WaterMark /9 шт/
110,00 ₽Переход 110 х 108 черный с кольцом WaterMark /9 шт/
Отвод поворотный (универсальный) 50 ПП WaterMark /40 шт/
140,00 ₽Отвод поворотный (универсальный) 50 ПП WaterMark /40 шт/
Отвод 50 х 45* Двухраструбный ПП WaterMark /30 шт/
100,00 ₽Отвод 50 х 45* Двухраструбный ПП WaterMark /30 шт/
Врезка (адаптер) в канализационную трубу 110×40 WM
700,00 ₽Врезка (адаптер) в канализационную трубу 110×40 WM
Крестовина 2-х пл. 110х110х50/90* правая WaterMark
270,00 ₽Крестовина 2-х пл. 110х110х50/90* правая WaterMark
Хомут (опора) с ремешком белая D=40 ПП WaterMark (30шт)
10,00 ₽Хомут (опора) с ремешком белая D=40 ПП WaterMark /строго по 30шт
Хомут (опора) с ремешком белая D=32 ПП WaterMark ( 50шт)
10,00 ₽Хомут (опора) с ремешком белая D=32 ПП WaterMark /строго 50шт
Переход концентрическая ПП 50 х 32 (белый)
90,00 ₽Переход концентрическая ПП 50 х 32 (белый) РТП /60
Отвод 110 х 87,5 Двухраструбный ПП WaterMark /20 шт/
220,00 ₽Отвод 110 х 87,5 Двухраструбный ПП WaterMark /20 шт/
Крестовина 2-х пл. 110х110х50/90* левая WaterMark
270,00 ₽Крестовина 2-х пл. 110х110х50/90* левая WaterMark
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
