ПВХ Труба наружная D=160х3,6 L=2000 Watermark
1 370,00 ₽ПВХ Труба наружная D=160х3,6 L=2000 Watermark
Труба 110 х 3,2 х 3000 ПП WaterMark рыжая
1 210,00 ₽Труба 110 х 3,2 х 3000 ПП WaterMark рыжая /10 шт/
Труба 160 х 4,2 х 3000 ПП WaterMark рыжая
2 270,00 ₽Труба 160 х 4,2 х 3000 ПП WaterMark рыжая /6 шт/
ПВХ Труба наружная D=110х3,2 L=2000 Watermark
700,00 ₽ПВХ Труба наружная D=110х3,2 L=2000 Watermark
ТРОЙНИК D=110/110 х 45* ПП WaterMark SN2 наружный (20 шт)
230,00 ₽ТРОЙНИК D=110/110 х 45* ПП WaterMark SN2 наружный (20 шт)
МУФТА 160 ПП WaterMark с упором наружная /8 шт/
350,00 ₽МУФТА 160 ПП WaterMark с упором наружная /8 шт/
Крестовина D=110х50х50 90° однопл. ПП WaterMark
180,00 ₽Крестовина D=110х50х50 90° однопл. ПП WaterMark /30 шт/
Патрубок гофрированный 50х50 L-300мм, WaterMark
140,00 ₽Патрубок гофрированный 50х50 L-300мм, WaterMark
Переход концентрическая ПП 50 х 40 (белый)
90,00 ₽Переход концентрическая ПП 50 х 40 (белый) РТП /30
КРЕСТОВИНА 2-х пл.110х50х50х110/90* левая/правая ВК WM/РТП (пятерник)
480,00 ₽КРЕСТОВИНА 2-х пл.110х50х50х110/90* левая/правая ВК WM/РТП (пятерник)
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
