Фильтр/колба магистральный 3/4″, для горячей воды Watermark, картридж нитяной
2 200,00 ₽Фильтр/колба магистральный 3/4″ WM нитяной 5mcr/Hot
Обратный клапан WaterMark 2″ (мет.картридж)
2 250,00 ₽Обратный клапан WaterMark 2″ (мет.картридж) /2 шт/
Подводка (вода) 1″ 1,0м г/г «ГИГАНТ» угловая Watermark
2 250,00 ₽Подводка (вода) угловая 1″ 1,0м г/г «ГИГАНТ» WМ
Труба 160 х 4,2 х 3000 ПП WaterMark рыжая
2 270,00 ₽Труба 160 х 4,2 х 3000 ПП WaterMark рыжая /6 шт/
РАДИАТОР «WATERMARK» WA-500/80 4секц. (аллюминий)
2 380,00 ₽РАДИАТОР «WATERMARK» WA-500/80 4секц. (аллюминий)
Фильтр/колба магистральный 1/2″, для горячей воды Watermark, картридж нитяной
2 430,00 ₽Фильтр/колба магистральный 1/2″ WM нитяной 5mcr/Hot
Картридж WaterMark С -20BB для умягчения воды
2 450,00 ₽Картридж WaterMark С -20BB для умягчения воды
РАДИАТОР «WATERMARK» WA-200/80 8секц. (аллюминий)
2 500,00 ₽РАДИАТОР «WATERMARK» WA-200/80 8секц. (аллюминий)
Американка 2″ прямая (ник/латунь) Watermark
2 580,00 ₽Американка 2″ прямая (ник/латунь) WaterMark /2 шт/
Подводка (вода) 1″ 1,5м г/ш «ГИГАНТ» Watermark/Millenium
2 580,00 ₽Подводка (вода) 1″ 1,5м г/ш «ГИГАНТ» WМ/Millenium
Фильтр/колба BB10 магистральный 1″ полипропилен WM
2 600,00 ₽Фильтр/колба BB10 магистральный 1″ полипропилен WM
Фильтр тонкой очистки 1/2 Watermark с манометром стекл.
2 600,00 ₽Фильтр тонкой очистки 1/2 Watermark с ман. стекл.
Подводка (вода) 1″ 1,5м г/г «ГИГАНТ» Watermark/Millenium
2 620,00 ₽Подводка (вода) 1″ 1,5м г/г «ГИГАНТ» WМ/Millenium
Фильтр/колба магистральный/прозрачная «1» Watermark BB10, картридж полипропилен
2 790,00 ₽Фильтр/колба BB10 магистральный/прозрачная 1″ WM полипропилен
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
