ОТВОД 160 х 45* ПП WaterMark SN2 наружный /8 шт/
340,00 ₽ОТВОД 160 х 45* ПП WaterMark SN2 наружный /8 шт/
Труба 110 х 3,2 х 2000 ПП WaterMark рыжая
830,00 ₽Труба 110 х 3,2 х 2000 ПП WaterMark рыжая /10 шт/
Труба 110 х 3,2 х 1000 ПП WaterMark рыжая
450,00 ₽Труба 110 х 3,2 х 1000 ПП WaterMark рыжая /10 шт/
ТРОЙНИК D=160/110 х 45* ПП WaterMark SN2 наружный (4 шт)
500,00 ₽ТРОЙНИК D=160/110 х 45* ПП WaterMark SN2 наружный (4 шт)
ПЕРЕХОД D=160 х 110 ПП WaterMark SN2 наружный (15 шт)
210,00 ₽ПЕРЕХОД D=160 х 110 ПП WaterMark SN2 наружный (15 шт)
МУФТА ремонтная D=110 ПП WaterMark наружная
110,00 ₽МУФТА ремонтная D=110 ПП WaterMark наружная /21 шт/
ПВХ Труба наружная D=160х3,6 L=3000 Watermark
2 050,00 ₽ПВХ Труба наружная D=160х3,6 L=3000 Watermark
ПВХ Труба наружная D=110х3,2 L=3000 Watermark
1 050,00 ₽ПВХ Труба наружная D=110х3,2 L=3000 Watermark
ТРОЙНИК D=160/160 х 90* ПП WaterMark SN2 наружный (4 шт)
580,00 ₽ТРОЙНИК D=160/160 х 90* ПП WaterMark SN2 наружный (4 шт)
ТРОЙНИК D=160/160 х 45* ПП WaterMark SN2 наружный (3 шт)
770,00 ₽ТРОЙНИК D=160/160 х 45* ПП WaterMark SN2 наружный (3 шт)
ТРОЙНИК D=160/110 х 90* ПП WaterMark SN2 наружный (5 шт)
500,00 ₽ТРОЙНИК D=160/110 х 90* ПП WaterMark SN2 наружный (5 шт)
ТРОЙНИК D=110/110 х 90* ПП WaterMark SN2 наружный (20 шт)
190,00 ₽ТРОЙНИК D=110/110 х 90* ПП WaterMark SN2 наружный (20 шт)
РЕВИЗИЯ D=160 ПП WaterMark SN2 наружная (8шт)
520,00 ₽РЕВИЗИЯ D=160 ПП WaterMark SN2 наружная (8шт)
ОТВОД 110 х 45* ПП WaterMark SN2 наружный /40iшт/
120,00 ₽ОТВОД 110 х 45* ПП WaterMark SN2 наружный /40 шт/
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
