Кран шаровый 1-1/4″ г/ш ручка / WaterMark /
1 850,00 ₽105 Кран шар. 1-1/4″ г/ш ручка WaterMark /4 шт/
Подводка (вода) 1″ 0,8м г/ш «ГИГАНТ» угловая Watermark (32*80cm FM elbow)
1 910,00 ₽Подводка (вода) 1″ 0,8м г/ш «ГИГАНТ»угловая WМ 32*80cm FM elbow
Тройник востановитель раструба Ф110 ПП WaterMark
1 920,00 ₽Тройник востановитель раструба Ф110 ПП WaterMark /10 шт/
Фильтр с манометром 1/2″ самоочищающийся Watermark
1 940,00 ₽Фильтр с манометром 1/2″ самоочищающийся Wm / 2
РАДИАТОР «WATERMARK» WB-500/80 4секц. би-металл
2 000,00 ₽РАДИАТОР «WATERMARK» WB-500/80 4секц. би-металл
РАДИАТОР «WATERMARK» WPB-500/80 4секц. би-металл
2 000,00 ₽РАДИАТОР «WATERMARK» WPB-500/80 4секц. би-металл
РАДИАТОР «WATERMARK» WB-500/80 4секц. би-металл
2 000,00 ₽РАДИАТОР «WATERMARK» WB-500/80 4секц. би-металл
РАДИАТОР «WATERMARK» WA-200/80 6секц. (аллюминий)
2 000,00 ₽РАДИАТОР «WATERMARK» WA-200/80 6секц. (аллюминий)
Подводка (вода) 1″ 0,8м г/г «ГИГАНТ» угловая Watermark
2 010,00 ₽Подводка (вода) 1″ 0,8м г/г «ГИГАНТ»угловая WМ
Американка ПС угловая 1″вн. х 1″нар. разъмная (хром) WaterMark
2 040,00 ₽Американка ПС угловая 1″вн. х 1″нар. разъемная (хром) Wm.
ПВХ Труба наружная D=160х3,6 L=3000 Watermark
2 050,00 ₽ПВХ Труба наружная D=160х3,6 L=3000 Watermark
Подводка (вода) 1″ 1,2м г/г «ГИГАНТ» Watermark/Millenium
2 160,00 ₽Подводка (вода) 1″ 1,2м г/г «ГИГАНТ» WМ/Millenium
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
