Американка ПС прямая 1″вн. х 1″нар. (хром) WaterMark
1 570,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 1″нар. (хром) Wm
Американка ПС угловая 1″вн. х 1″нар. разъмная (хром) WaterMark
2 040,00 ₽Американка ПС угловая 1″вн. х 1″нар. разъемная (хром) Wm.
Американка ПС прямая 1″вн. х 3/4″вн. (хром) WaterMark
1 530,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 3/4″вн. (хром) Wm/
Американка ПС прямая 1″вн. х 1/2″нар. (хром) Watermark
1 150,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 1/2″нар. (хром) Watermark
Крепление ПС 1″ WaterMark, телескопическое (хром)
190,00 ₽Крепление ПС 1″ WaterMark, телескоп (хром)/10
Американка ПС угловая 1″вн. х 3/4″нар. (хром) Watermark
1 630,00 ₽Американка ПС угловая 1″вн. х 3/4″нар.(хром) Watermark
Американка ПС угловая 1″вн. х 1/2″вн. (хром) WaterMark
1 730,00 ₽Американка ПС угловая 1″вн. х 1/2″вн. (хром) Wm
Крепление ПС 1″ WaterMark, телескопическое (разъемное)
260,00 ₽Крепление ПС 1″ WaterMark, телескоп/разъемный
Крепление ПС 3/4″ WaterMark, телескопическое
180,00 ₽Крепление ПС 3/4″ WaterMark, телескоп /по 10 шт/
Американка ПС угловая 1″вн. х 1/2″нар. (хром) TIM
1 090,00 ₽Американка ПС угловая 1″вн. х 1/2″нар.(хром) TIM
Американка ПС прямая 1″вн. х 1″нар. (хром) Watermark
1 560,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 1″нар. (хром) Watermark
ПВХ Труба наружная D=160х3,6 L=500 Watermark/2/10/
360,00 ₽ПВХ Труба наружная D=160х3,6 L=500 Watermark/2/10/
Труба 160 х 4,2 х 2000 ПП WaterMark рыжая
1 590,00 ₽Труба 160 х 4,2 х 2000 ПП WaterMark рыжая /6 шт/
ПВХ Труба наружная D=160х3,6 L=1000 Watermark
700,00 ₽ПВХ Труба наружная D=160х3,6 L=1000 Watermark
МП РЕВИЗИЯ D=110 ПП WaterMark SN2 наружный (25шт)
260,00 ₽РЕВИЗИЯ D=110 ПП WaterMark SN2 наружный (25 шт)
ПВХ Труба наружная D=110х3,2 L=1000 Watermark
350,00 ₽ПВХ Труба наружная D=110х3,2 L=1000 Watermark
ОТВОД 160 х 90* ПП WaterMark SN2 наружный /6 шт/
390,00 ₽ОТВОД 160 х 90* ПП WaterMark SN2 наружный /6 шт/
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
