Труба 160 х 4,2 х 2000 ПП WaterMark рыжая
1 590,00 ₽Труба 160 х 4,2 х 2000 ПП WaterMark рыжая /6 шт/
Кран шар. (Американка ) 1″ WaterMark белая ручка
1 590,00 ₽122 Кран шар. (Американка ) 1″ WaterMark белая ручка/5
Фильтр VALTEC с манометром 1/2″ самоочищающийся
1 610,00 ₽Фильтр VALTEC с манометром 1/2″ самоочищающийся
Американка ПС угловая 1″вн. х 1″вн. (хром) WaterМark
1 620,00 ₽Американка ПС угловая 1″вн. х 1″вн. (хром) Wm
Американка ПС угловая 1″вн. х 3/4″нар. (хром) Watermark
1 630,00 ₽Американка ПС угловая 1″вн. х 3/4″нар.(хром) Watermark
Американка 1-1/2″ прямая (ник/латунь) WaterMark
1 630,00 ₽Американка 1-1/2″ прямая (ник/латунь) WaterMark /1 шт/
Кран шаровый 1-1/4″ г/г ручка/ Watermark черная ручка
1 660,00 ₽101 Кран шар. 1-1/4″ г/г черная ручка Watermark/4 шт/
Подводка (вода) 1″ 0,5м г/г «ГИГАНТ» угловая Watermark
1 720,00 ₽Подводка (вода) 1″ 0,5м г/г «ГИГАНТ»угловая WМ
Американка ПС угловая 1″вн. х 1/2″вн. (хром) WaterMark
1 730,00 ₽Американка ПС угловая 1″вн. х 1/2″вн. (хром) Wm
Шланг заливной (металл) 500см Watermark в коробке
1 740,00 ₽Шланг заливной мет. 500см Watermark в коробке /1 шт/
Подводка (вода) 1″ 0,5м г/ш «ГИГАНТ» угловая Watermark
1 740,00 ₽Подводка (вода) 1″ 0,5м г/ш «ГИГАНТ»угловая WМ
Картридж WaterMark FP-20BB для обезжелезивания
1 750,00 ₽Картридж WaterMark FP-20BB для обезжелезивания
Американка ПС угловая 1″вн. х 3/4″вн. (хром) WaterMark
1 780,00 ₽Американка ПС угловая 1″вн. х 3/4″вн. (хром) Wm
Американка ПС прямая 1″вн. х 1″вн. (хром) WaterMark
1 780,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 1″вн. (хром) Wm
Подводка (вода) 1″ 0,6м г/г «ГИГАНТ» угловая Watermark
1 820,00 ₽Подводка (вода) 1″ 0,6м г/г «ГИГАНТ»угловая WМ
Кран шаровый (Американка ) 1″ / WaterMark черная ручка
1 830,00 ₽123 Кран шар. (Американка ) 1″ WaterMark черная ручка/5 шт/
Подводка (вода) 1″ 0,8м г/г «ГИГАНТ» Watermark/Tuboflex
1 840,00 ₽Подводка (вода) 1″ 0,8м г/г «ГИГАНТ» WМ/Tuboflex
Подводка (вода) 1″ 0,6м г/ш «ГИГАНТ» угловая Watermark
1 840,00 ₽Подводка (вода) 1″ 0,6м г/ш «ГИГАНТ»угловая WМ
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
