Труба гофрированная из нержавеющей стали SS304 Ø15 отожженная TIM /50м
12 010,00 ₽Труба гофрированная из нержавеющей стали SS304 Ø15 отожженная TIM /50м
Труба гофрированная из нержавеющей стали SS304 Ø14 Watermark/50м
7 520,00 ₽Труба гофрированная из нержавеющей стали SS304 Ø14 WM/50м
Уголок м/п 16×1/2″вн. с креплением Watermark
310,00 ₽Уголок м/п 16×1/2″вн. с креплением Watermark /10 шт/
Труба гофрированная из нержавеющей для газа в оплетке ПВХ ф15 WM
12 070,00 ₽Труба гофрированная из нержавеющей для газа в оплетке ПВХ Ø15 WM /50м
Американка ПС прямая 1″вн. х 1″нар. (хром) TIM
1 480,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 1″нар. (хром) TIM
Американка ПС угловая 1″вн. х 1″вн. (хром) WaterМark
1 620,00 ₽Американка ПС угловая 1″вн. х 1″вн. (хром) Wm
Американка ПС прямая 1″вн. х 3/4″нар. (хром) WaterMark
1 220,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 3/4″нар. (хром) Wm
Американка ПС прямая 1″вн. х 1″вн. (хром) WaterMark
1 780,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 1″вн. (хром) Wm
Американка ПС угловая 1″вн. х 3/4″вн. (хром) WaterMark
1 780,00 ₽Американка ПС угловая 1″вн. х 3/4″вн. (хром) Wm
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
