Картридж WaterMark С -10BB для умягчения воды
1 230,00 ₽Картридж WaterMark С -10BB для умягчения воды
Картридж WaterMark СP-20BB активированный уголь
1 240,00 ₽Картридж WaterMark СP-20BB активированный уголь
ПВХ Труба наружная D=160х3,6 L=2000 Watermark
1 370,00 ₽ПВХ Труба наружная D=160х3,6 L=2000 Watermark
Обратный клапан 1-1/4″ WaterMark (мет.картридж)
1 370,00 ₽Обратный клапан WaterMark 1-1/4″ (мет.картридж) /4 шт/
Американка 1-1/4″ прямая (ник/латунь) WaterMark
1 370,00 ₽Американка 1-1/4″ прямая (ник/латунь) WaterMark /1 шт/
Подводка (вода) 1″ 1,0м г/ш «ГИГАНТ» угловая Watermark (32*100cm FM elbow)/Eco
1 420,00 ₽Подводка (вода) угловая 1″ 1,0м г/ш «ГИГАНТ» WМ 32*100cm FM elbow/Eco
Шланг заливной (металл) 400см Watermark в коробке (14*400cm*F3/4*F3/4)
1 430,00 ₽Шланг заливной мет. 400см Watermark в коробке /1 шт/
Американка ПС прямая 1″вн. х 1″нар. (хром) TIM
1 480,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 1″нар. (хром) TIM
Уголок 2″ г/г усиленный (ник/латунь) WaterMark
1 480,00 ₽Уголок 2″ г/г (ник/латунь) WaterMark усил./*
Коллектор WM м/п 3/4″ х 16 х 2 вых.универсальный (кр+син)
1 490,00 ₽Коллектор WM м/п 3/4″ х 16 х 2 вых. универсальный (кр+син ручки)
Подводка (вода) 1″ 0,6м г/ш «ГИГАНТ» Watermark (32*60cm FM)
1 520,00 ₽Подводка (вода) 1″ 0,6м г/ш «ГИГАНТ» WМ
Американка ПС прямая 1″вн. х 3/4″вн. (хром) WaterMark
1 530,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 3/4″вн. (хром) Wm/
Американка ПС прямая 1″вн. х 1″нар. (хром) Watermark
1 560,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 1″нар. (хром) Watermark
Американка ПС прямая 1″вн. х 1″нар. (хром) WaterMark
1 570,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 1″нар. (хром) Wm
Обратный клапан 1-1/2″ /WaterMark/ (мет.картридж)
1 570,00 ₽Обратный клапан WaterMark 1-1/2″ (мет.картридж)
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
