Подводка сильфон ГАЗ 3/4″ 3,0м г/г «WaterMark» (WMG-300FF*3/4)
1 160,00 ₽Подводка сильфон ГАЗ 3/4″ 3,0м г/г «WaterMark» (WMG-300FF*3/4)
Подводка (вода) 1/2″ 2,0м г/г «ГИГАНТ» Watermark
1 160,00 ₽Подводка (вода) 1/2″ 2,0м г/г «ГИГАНТ» WМ
Подводка (вода) 1/2″ 2,0м г/ш «ГИГАНТ» Watermark
1 160,00 ₽Подводка (вода) 1/2″ 2,0м г/ш «ГИГАНТ» WМ
Подводка сильфон ГАЗ 3/4″ 3,0м г/ш «WaterMark»
1 160,00 ₽Подводка сильфон ГАЗ 3/4″ 3,0м г/ш «WaterMark»
АМЕРИКАНКА ВР 50 х1 1/2″ (муфта разъем.) (Watermark)
1 170,00 ₽АМЕРИКАНКА ВР 50 х1 1/2″ (муфта разъем.) (Watermark)/5
Тройник 1 1/4″ г/г/г (ник/латунь) WaterMark /TIM
1 180,00 ₽Тройник 1 1/4″ г/г/г (ник/латунь) WaterMark /TIM TF555N
Американка 1″ угловая (ник/латунь) WaterMark
1 190,00 ₽Американка 1″ угловая (ник/латунь) WaterMark / 5
Кран шар. 1″ г/г бабочка WaterMark черная ручка
1 200,00 ₽102 Кран шар. 1″ г/г бабочка WaterMark черная ручка /7шт/
Труба 110 х 3,2 х 3000 ПП WaterMark рыжая
1 210,00 ₽Труба 110 х 3,2 х 3000 ПП WaterMark рыжая /10 шт/
Американка ПС прямая 1″вн. х 3/4″нар. (хром) WaterMark
1 220,00 ₽Американка ПС прямая 1″вн. х 3/4″нар. (хром) Wm
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
