Кран шар. (Американка ) 3/4″ WaterMark белая ручка
1 150,00 ₽122 Кран шар. (Американка ) 3/4″ WaterMark белая ручка/10 шт/
Кран водоразборный 1/2″ Watermark (латунь)
730,00 ₽155 Кран водоразборный 1/2″ Watermark (латунь) /9 шт/
Кран шар. (газ) 3/4″ г/г бабочка Watermark
500,00 ₽402 Кран шар. (газ) 3/4″ г/г бабочка Watermark /9 шт/
Кран угловой 1/2″M x 3/4″M 90° для СМ Watermark (хром)
500,00 ₽275** Кран угловой 1/2 x 3/4 для СМ Watermark (хром)/
Обратный клапан 3/4″ WaterMark (мет.картридж)
530,00 ₽Обратный клапан WaterMark 3/4″ (мет.картридж) /16 шт/
Кран шар. 3/4″ г/ш бабочка WaterMark черная ручка
700,00 ₽107 Кран шар. 3/4″ г/ш бабочка WaterMark черная ручка /10 шт/
Кран шаровый 1/2″ г/г черная ручка / WaterMark /
500,00 ₽101 Кран шар. 1/2″ г/г черная ручка WaterMark /10 шт/
Кран шар. 1″ г/ш бабочка WaterMark черная ручка
1 050,00 ₽107 Кран шар. 1″ г/ш бабочка WaterMark черная ручка /7 шт/
Кран шаровой 1/2″ г/ш ручка / WaterMark черная ручка/
480,00 ₽105 Кран шар. 1/2″ г/ш ручка WaterMark черная ручка /10 шт/
Кран шар. (Американка ) 1″ WaterMark белая ручка
1 590,00 ₽122 Кран шар. (Американка ) 1″ WaterMark белая ручка/5
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
