Смеситель KAISER Carlson Lux для раковины крест керамика
8 390,00 ₽11211 KAISER Carlson Lux тюльпан крест кер
Смеситель KAISER Carlson Style для раковины крест керамика бронза
8 100,00 ₽44311-1 KAISER Carlson Style тюльпан крест бронза
Смеситель KAISER Sonat для раковины под фильтр Ø35
7 600,00 ₽34711 KAISER Sonat тюльпан под фильтр Ø35
Смеситель KAISER Douglas для раковины c выдвижной лейкой Ø35
10 590,00 ₽12111 KAISER Douglas тюльпан c выдвижной лейкой Ø35
Смеситель KAISER Sensor для раковины сенсорный
18 470,00 ₽38511 KAISER Sensor тюльпан сенсорный, от батареи (тип АА)
Смеситель KAISER Serio настенный для раковины, Ø25 /Латунь /Хром
10 910,00 ₽05511 KAISER Serio Тюльпан настенный со встр. блоком, Ø25, латунь/Chrome
Смеситель KAISER Cezar для раковин высокий с гайкой Ø35, черный матовый
11 710,00 ₽05111-2 KAISER Cezar тюльпан высокий с гайкой Ø35 Black Matt
Смеситель KAISER Cezar для раковин высокий с гайкой Ø35
10 810,00 ₽05111 KAISER Cezar тюльпан высокий с гайкой Ф35
Смеситель KAISER Serio настенный для раковины, Ø25 /Латунь /Воронёная сталь
13 480,00 ₽05511-15 KAISER Serio Тюльпан настенный со встр. блоком, Ø25, латунь, Gun metal
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
